Iedere klant telt voor ons

Als invoerder van de merken van de Volkswagen-groep in België stelt D’Ieteren Auto alles in het werk om de software van de door Dieselgate getroffen motoren te updaten.

Intussen werden in onze werkplaatsen al meer dan 200.000 updates met succes uitgevoerd.  Zowat 75% van de betrokken klanten in België gaf een positief gevolg aan onze oproep en daar willen wij hen van harte voor bedanken.

De overige 25% van de klanten zijn reeds persoonlijk per post aangeschreven. Wij nodigen hen uit om zo snel mogelijk een afspraak te maken bij de officiële verdeler van hun keuze. De technische interventie, die minder dan een uur in beslag neemt, is volledig gratis en heeft geen enkele impact op de prestaties van het voertuig.

Voor alle bijkomende informatie kunt u terecht op de website www.customercare.dieteren.be of kunt u contact opnemen met de Diesel Hotline op het nummer +32 (0)2 233 78 38, waar onze medewerkers hun uiterste best doen om al uw vragen te beantwoorden, van maandag tot en met vrijdag tussen 8 uur en 18 uur.

Wij bedanken u voor uw trouw en blijven ons onafgebroken inzetten om uw vertrouwen te herwinnen.

Omdat iedere van onze klanten telt.